Klachten

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent.

Heb je een klacht over een artikel, over onze service of over iets anders? Wij horen het graag!

Procedure:

Meld jouw klacht per email binnen drie dagen na ontvangst van jouw bestelling. Geef in de email duidelijk aan waar het om gaat en wat de reden van jouw klacht is. Vermeld ook jouw naam en eventueel jouw telefoonnummer.

Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

 

Het ODR platform
Uiteraard gaan wij ervan uit dat we samen tot een oplossing kunnen komen, mocht er sprake zijn van een geschil. Toch willen wij je wijzen op het Europese ODR platform voor geschillen beslechting (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Hier kun je terecht wanneer je een klacht hebt over een webwinkel binnen de EU.

Vanaf één centraal punt kun je als consument klachten indienen over elke webwinkel, waar in de EU dan ook. Vervolgens kun je worden doorgeleid naar de betreffende geschillencommissie.

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

© 2013 - 2017 HippeKidsKamer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Op onze website wordt gebruikt gemaakt van cookies. Cookies zijn kleine stukjes informatie die door jouw browser worden opgeslagen op je computer. HippeKidsKamer gebruikt cookies om je te herkennen bij een volgend bezoek. Door cookies te gebruiken kan HippeKidsKamer informatie verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze verbeteren en aanpassen aan de wensen van de bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Je kunt jouw browser zo instellen dat je geen cookies ontvangt.